Styrkelyft serie 2 2014

Lördagen den 17/5 arrangerade STK serieomgång 2 på STK.

Några ord från ordförande, Mats Löfström.

Ett STOORT tack för idag till alla inblandade i omgång 2 av årets styrkelyftserie. Dagen bjöd på lysande lyftning från många STK:are men också från de vi hade som gäster - från Södertälje Atletklubb, Gnesta, Kalmar, Enköping, Hallsberg, Karlstad ...

Som ordförande gläder jag mig speciellt åt att vi blir bättre och bättre på att arrangera tävlingar. Det finns saker vi kan bli bättre på, men vi tar hela tiden någon slags baby-steps framåt, uppåt. Ni som vet att ni ställer upp - sug i er! Utan er hade STK inte varit skuggan av den klubb vi är idag.

- Ses på flaket!

Länk till resultatprotokoll.

Länk till de som var anmälda från STK och övriga.

Vi är representerade i nästan alla serier och ligger högt upp och har platser att försvara och möjligheter att ta kliv uppåt. Vi räknar med ordentlig uppslutning på hemmaplan.