Tider och priser

Ordinarie öppettider

Måndagar 8-23 (inpassering senast 21)

Tisdagar 8-23 (inpassering senast 21)

Onsdagar 8-23 (inpassering senast 21)

Torsdagar 8-23 (inpassering senast 21)

Fredagar 8-23 (inpassering senast 21)

Lördagar 10-19

Söndagar 10-23 (inpassering senast 21)

På grund av helgdagar kan tiderna komma att variera då kommunen sätter öppettiderna för ytterdörren.

Priser

Uppdaterade priser från och med 2022-03-31. Ungdomspriser upp till och med 20 år.  Avgiften betalas till föreningens Bankgiro 168-3093 med namn och personnummer.

Period Vuxen Ungdom / Pensionär

Helår 2800 kr 1600 kr

Halvår 1800 kr   1000 kr

Kvartal 1300 kr     800 kr

Gästträning

Gästträning kostar 80 kr  och swishas  till 1230196634. Pengarna går till  det årliga Palmenpriset, som uppmärksammar och premierar klubbens bästa lyftare inom tyngdlyftning och styrkelyft till minne av Hans "Palmen" Palmqvist.

Gästträning är gratis om ni har licens hos annan klubb och är på tillfälligt besök. Provträning är gratis en gång  om ni funderar på att bli medlem.

Hur blir jag medlem?

Medlemmar som vill tävla i styrkelyft eller tyngdlyftning måste betala för helår.

Vid missbruk av medlemskap dras det in utan att medlem får pengarna tillbaka. Missbruk är exempelvis skadegörelse eller att man släpper in kompisar som inte är medlemmar

Som medlem i STK kan man komma att dopingtestas då vi är medlemmar i Riksidrottsförbundet. Medlem som vägrar prov får medlemskapet indraget.

Vi sköter öppning och stängning själva med hjälp av vaktmästaren. För att komma in i lokalen för att träna krävs att medlemmen använder sin inpasseringsbricka som erhålls vid betalning och tecknande av medlemskap. Eftersom det endast är medlemmar med inpasseringsbricka som är behöriga att vistas i lokalen är det viktigt att vi alla tänker på att stänga dörren efter oss.

På STK har vi ingen åldersgräns, men för att få träna hos oss krävs det att man gör det i sällskap av förälder, tränare eller annan vuxen om man är yngre än 15 år.

STK Medlemsavtal