Hur börjar jag träna på STK?

Kom förbi våra lokaler för provträning en vardagskväll och se om vi är något för dig. Mellan  ca kl 17 och 21 är det oftast folk på plats. Ta gärna kontakt med vår styrelse via e-posten eller för ännu snabbare svar skriv ett inlägg i vår facebook-grupp STK:are om du vill träffa någon från klubben och få en rundtur.

Om du vill bli medlem på klubben, se "Hur tecknar jag medlemskap?" nedan.

Hur tecknar jag medlemskap?

För att bli medlem på STK och börja träna hos oss behöver du först skriva under ett medlemsavtal som går att hitta i lokalen eller här på vår hemsida: Medlemsavtal.

Sedan följer du instruktionerna för betalning som finns nedan under "Hur betalar jag medlemskapet?" vilket innebär en betalning via bankgiro.

När betalningen är gjord är det bara att ta kontakt med någon i styrelsen antingen i lokalen, via vår facebook-grupp STK:are eller via vår e-post stk1931@gmail.com, lämna över ett underskrivet medlemsavtal och få din inpasseringsbricka.

Hur betalar jag medlemskapet?

Du betalar via Bankgiro 168-3093 där du skriver namn och personnummer. Bricka löses sedan ut av någon from styrelsen. Skriv gärna i vår Facebook-grupp om du  önskar söka medlemskap. Vid utlämnandet av bricka ska även medlemsavtalet fyllas i och/eller lämnas in. Flera i styrelsen är oftast på plats under vardagskvällar mellan ca kl 17-21.

Jag är tävlingsintresserad, hur börjar jag tävla?

För att få tävla måste du;

Var finns ni?

Sundbybergs Tyngdlyftningsklubb ligger på Fredsgränd 4, 172 72 Sundbyberg.

Länk till karta här.